söndag 18 augusti 2013

Inredningskaos avslut, och ett annat kaos börjar

Det är ett svårt inlägg att skriva detta, men det har varit på gång länge. Mitt liv har gjort en helomvändning de senaste månaderna, nytt jobb, nytt hem, nytt liv, ny tillvaro.. och det känns som att även bloggen förtjänar en ny start. Så jag kommer inte försvinna, bara försvinna härifrån. Detta är tänkt att vara mitt sista blogginlägg här.
Ett avslut innebär även en ny början. Alla dagars kaos är min nya början. Knata vidare in på alladagarskaos.se och fortsätt följa min vardag, mitt kaos, mina renoveringar, min kärlek, min vänskap, mina foton, min matlagning, min fjantighet och mitt liv.

Det är läskigt det här med förändring. Så jag blir jätteglad och tacksam om ni lägger till den nya bloggen på era länklistor och bloglovin. Sprid gärna ordet och tipsa lite varstans om förändringen, jag vill så innerligt att mina läsare följer med mig på min resa. 

Så här fortsätter vi alltså:

3 kommentarer:

  1. Lycka till med nya bloggen. Den ligger nu i nina favoriter. Suck vad jag blir avis på din kreativitet. Har själv en blogg som är katastrof! Tänker att om jag startar om i en ny, så blir allt bra. Detta har jag tänkt och gjort 3 gggr nu och det blev inte bättre! Har nu tre bloogar. Alla skulle bort och en ny startas!!

    SvaraRadera
  2. alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

    SvaraRadera
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera