onsdag 23 maj 2012

Min gårdag genom en mobilkameralins

 Igår var jag på utbildning, och denna dag spenderades på Scandic S:t Jörgen. Där hade vi det bra måste jag säga... Det är sällan man äter så mycket som när det är buffé, och här fick vi frukostbuffé, lunchbuffé med efterrätt och sen även kakbuffé.. helt galet mycket mat alltså... och jag gick runt som om jag inte sett mat på flera år och suckade, ojade och oooade över allt som var så gott och fint upplagt... Konferenser på hotell är något man (läs =jag..) borde göra lite oftare :)


Efteråt blev det lite shopping för min del. Värmen och sommaren har ju slagit ner ordentligt här i Malmö och jag kom på att jag i stort sett bara har jeans och lite för korta shorts att ha på jobbet... Så två par linnebyxor, en kjol och en klänning fick hänga med mig hem från H&M :)

Snabbt hem och duscha och sen iväg till Kajutan i Limhamn där vi träffade några vänner och sambon åt middag (jag fick i mig några heta räkor.. efter dagens frossande behövdes inte mera mat alls egentligen..) och vi njöt av solnedgången o goda vänners sällskap. Älska sommaren, det finns få saker som är så härliga som att sitta ute länge på kvällen utan att frysa. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar