måndag 14 maj 2012

Tre timmar

Såhär kan en gästtoalett se ut när man fotar lägenheten. Då kan ni tänka er hur resterande garderobsutrymmen har sett ut.. Istället för att spendera kvällen åt att ta itu med oredan och organisera lite av dessa grejer som jag hade tänkt hamnade jag istället på ett årsmöte med vår bostadsförening som drog ut lite på tiden och varade närmre tre timmar.. 

det är alltså tre timmar av mitt liv som jag spenderat genom att lyssna på ältande av gamla stadgar och regler medan jag åt två ganska stora blåbärsmuffins (som faktiskt var mycket goda.. därav dubbelt intag..), spelade wordfeud (där jag heter inredningskaos...) och rullade tummarna. Lite då och då fick man hojta JA eller NEJ för att få ut något vettigt ur det hela. Jag är verkligen en vän av ordning och vill vara med och bestämma enligt rätt och lag... men tre timmar.. jag dööööör ju!

Så, nu var det färdiggnällt :)

Glöm inte att tävla! Presentkort på lampor står på spel, bra grejer det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar