söndag 10 juni 2012

Brakfestande och bakiscravings

Igår hade jag roligt. Riktigt roligt. Vilket resulterade i att jag inte har lika roligt idag.. jag är hemskt sliten, lite sådär "jag-ska-aldrig-mer-dricka-eller-festa" sliten. Inte blir det bättre av att vi behövde gå upp i god tid och fixa lite inför en lägenhetsvisning när vi bara hade velat sova. 

Igår blev det alltså först en grillning i trädgården hos mina föräldrar, med alla mina fem syskon och deras familjer. Härligt när så många underbara människor samlas på ett ställe, och alla dessa ungar! Jag har nio syskonbarn :) Efter detta styrde vi tillbaka kosan till storstaden och gick på inflyttningsfest. Så nu är jag slut i rutan..

Jag hade nog kunnat sova hela dagen. 
Sova och tillfredsställa mina bakiscravings som just nu är sushi och jordgubbar.
åh.. sushi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar