tisdag 18 oktober 2011

Murr

Igår vid lunchtid var vi åter på hemmaplan efter en weekend i London. Det var mitt första besök, och mina ben värker fortfarande efter allt promenerande, det finns ju så mycket man vill hinna med att se! Bilderna från resan har jag inte hunnit gå igenom ännu, men förhoppningsvis hinner jag idag så kommer det upp lite i veckan!

När vi var där så hade vi riktig tur med vädret! På dagarna var det 15-18 grader och sol varje dag, perfekt för att strosa runt och leka turist :) Nu när vi kom hem kände jag dock att hösten och vintern verkligen börjat rota sig i Skåne, och oj vad sugen jag är på murrig, mysig och ombonad inredning här hemma nu! Det är bara att sätta igång och murra till det helt enkelt ;)

Mysig och murrig bild från Sköna hem

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med en Londontripp!
    Ja nu vill man helst burra ner sig under en filt framför brasan.

    SvaraRadera
  2. Fårskinn är ju så snyggt!

    SvaraRadera