torsdag 5 november 2009

En kompis

När jag sitter framför datorn och fryser lite denna höstkväll så tänker jag att det hade varit mysigt att ha en katt att gosa med. De är ju så varma :)

Denna kisen tillhör min syster och heter Kompis, och han är en mysig filur.

Detta var ett inlägg som inte handlade om så mycket. Men så är det ibland. Jag har en ganska hektisk vecka på jobbet så jag har inte hunnit eller orkat blogga så mycket. Dock kommer jag uppdatera lite till helgen då jag ska försöka fixa i ordning hallen. Vi fick precis en ny säkerhetsdörr och då när arbetarna redan varit och dammat ner lägenheten kan man väl damma ner den lite till och få något färdigt... :)


Glöm inte tävlingen förresten, ni har tills på söndag på er att vinna fönsterfilm och ett änglaspel från inneonline!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på honom!

    SvaraRadera
  2. Fin kisse. Själv har jag en schäfer-hane på fyra år som heter Kompis. Han värmer också bra i höstrusket

    SvaraRadera