söndag 22 november 2009

Helgens bestyr

Helgen har försvunnit ganska fort denna gången. Det var en hel del firande då både svärmor och sambon fyllde år, och så var man lite bitter också då någon valde att stjäla min cykel strax innan helgen.

Idag spenderade vi början på sambons födelsedag på ikea! kanske inte hans favoritplats egentligen, men vi hade ärenden helt enkelt, måste man så måste man :)


Vi köpte mer än det som är på bilderna ovan, men jag ska försöka få upp grejerna och fota dem här hemma istället för att visa en massa produktbilder från ikea. I veckan ska vi tillbaka till ikea för att handla det som inte fanns på lager idag (från och med nu kollar jag alltid på hemsidan först om varan finns i lager!). Så i veckan ska (!) jag ha en fin hall!

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt med en IKEA-tripp! Men, visst blir man besviken när det man ska ha inte finns. Jag brukar också alltid kolla precis innan vi åker att varan finns på lager, men flera gånger har den ändå varit slut när vi kommit dit och vi har bara en kvart att köra. Då blir man lite bitter :S Ser fram emot att se bilder från din hall! Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. håller själv på att fixa med hallen! Ska bli kul att se hur din blev, kan säkert få några bra tips!

    SvaraRadera