tisdag 15 januari 2008

Häng upp ett kuvert på väggen!

Det låter som en ortroligt skum idé, men när man ser bilden (som är hittad hos Martha Stewart) så ser det faktiskt rätt fint ut. Det gäller att ha ett brev som har betydelse. Till exempel så fick jag ett kuvert som innehöll ett litet litet sykit av min mormor när jag fyllde tre år, jag har både kuvert och sykit intakt. Det är nog värt att förstora, ska bara fota det fint först.

Surfa förresten in på Martha Stewarts hemsida där det varje dag läggs ut ett nytt organiseringstips. Tjoho! :)

2 kommentarer:

  1. Det verkar vara en bra sida, tack för tipset, ska kika in där imorgon! God natt! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det var ju en kul idé!! Jag fick precis ett reklambrev från Kina, med stämpel o allt. Det hade ju varit kul att förstora upp. Nu hann jag så klart slänga det... Nåväl...

    Skön fredag!

    SvaraRadera