söndag 27 januari 2008

Organisera mera!

På tisdag eller onsdag bär det av till ikea, för att inhandla saker som kan hjälpa till med ordningen här hemma. Lite korgar och fina lådor ska det bli, och gärna en anslagstavla. Förmodligen kommer jag hem med en del andra saker som jag inte behöver egentligen också, men det hör till :)

Jag surfade lite på ellos precis och hittade fiffig klädförvaring till lågt pris. Hela 69.50kr / 4 st, vilket är ganska överkommligt för att få rätt på kostymer och sådant som inte används så ofta.


För övrigt så är jag oerhört trött på bloggens utseende, men faktum är att jag inte vet bättre än att byta mall (fast jag hittade ingen som passade mig nu). Hade velat byta bakgrund och ha lite fina färger. Man borde ju kunna inreda sin blogg om man har en inredningsblogg... tycker jag. Sen orkar jag inte med alla html koder och sånt, har glömt hur det gick till för länge sedan. Finns det någon hemsida som visar hur man gör på ett fuskigt jättelätt sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar