torsdag 4 februari 2010

Damernas

Här är det inte helt färdiga resultatet av tapetprovspysslet jag skrev om för ett tag sedan. Jag beställde jättefina tapetprover från inreda.com för att göra en dam och en herre till toalettdörren. Damen och herren har i några dagar legat och blivit tillplattade under en trave böcker, men som ni ser så behöver jag nog tyngre böcker då denna damen fortfarande putar med magen..
Jag är inte helt säker på hur jag ska fästa dem på dörren på ett bra sätt. Trodde det skulle fungera med dubbelhäftande tejp faktiskt men det gick visst inte alls.. så om ni har tips så tar jag tacksamt emot dem!

5 kommentarer:

  1. Finns det inte spraylim... finns ju någon variant som man kan spraya på och sen ändå flytta det man limmat upp, dvs det är inte för evigt...

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte också rekommendera spraylimmet, det är en jättebra idé.

    SvaraRadera
  3. Vad läckert!! Hoppas få se dom på plats sen.
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Dubbelhäftande tejp är ju bra men om inte det funkar så är ju spraylim kanon som andra säger här. Blev jättefin!

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

    SvaraRadera