onsdag 7 juli 2010

Blocketfynd i behov av lite kärlek

Visst är det fint?! Mitt nya brickbord som vi körde och hämtade igår kostade mig en hundring, det är lite skavt och har lite ringar efter glas på brickan, men det var kärlek vid första ögonkastet! Nu står det bredvid vår tillfälliga soffa i väntan på en makeover, jag ska bara komma på hur jag vill ha det. Svart eller vitt? Tapet, vaxduk eller inget alls i brickans botten? Svart pianolack på hela grejen? Har ni synpunkter så kom gärna med tips, jag vet bara att något ska göras, sen återstår det att se vad det blir.. :)

2 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Kommer att bli toppen!

    Ha det så gott!

    Karin

    SvaraRadera
  2. Kommer nog att bli superfint:) Jag skulle måla det vitt & sen laminera in olika tapeter som man kan lägga i botten & byta ut efter stil/färg.

    SvaraRadera