tisdag 13 juli 2010

Inspiration till trädgårdsfest

Dessa underbart varma dagar spenderas inte framför datorn vill jag lova! Helgen spenderades på landet bland mygg solsken, och på stranden. Jag som är världens badkruka har doppat mig i havet vid ett flertal tillfällen under helgen, säkert fler gånger på några dagar än på hela förra sommaren!

Sambon och jag har en vecka kvar på jobbet sen är det 4 härliga veckors semester! Då ska vi iväg till Köpenhamn i ett par dagar, och efter det är det nog mest vila och festplanering som gäller!

Vad gäller festen så letar jag ständigt efter lite inspiration, här kommer bilder från Living etc.



1 kommentar:

  1. Ja, om bara vädret håller i sig, borde det kunna bli en och annan trädgårdsfest under semestern. Jag har också en vecka kvar innan det är dags för en efterlängtad ledighet. Hoppas att det fina vädret, och framför allt: De fina kvällarna, håller i sig!

    SvaraRadera