måndag 22 november 2010

Duka maskulint

Denna veckan kommer vara ganska fullspäckad då det blir både kalas och middag. Min käre sambo fyller år idag, och imorgon kommer släkten och äter smörgåstårta. På fredag är det sedan dags för min present till honom, nämligen en trerätters middag för 8-10 gäster, inklusive drinkar och självklart ett snyggt dukat bord! Dock kunde sambon inte bry sig mindre om det snygga bordet.. men presenten kanske är liiiite till mig själv då ;)

Klicka på bilden för att se den större!
En rolig och väldigt praktisk nyhet som finns på Åhlens hemsida just nu är deras Stilverkstad. Där kan man göra inspirationscollage med deras produkter, samt en hel del inspirationsbilder. Mitt collage blev en maskulin dukning, som jag tror kommer passa min sambo alldeles ypperligt! :) 

2 kommentarer: