torsdag 25 november 2010

Jag vill ha en bra poäng

Igår lyckades jag på något vis skada ryggen på jobbet. Inte helt svårt att tänka sig med tanke på mitt arbete som är ganska fysiskt påfrestande (förskollärare på en småbarnsavdelning). Nu är jag i alla fall sjukskriven och begränsad i mina rörelser. I skrivande stund innebär det att laptopen (och jag) är flyttad till soffan. Men när jag nu sitter med datorn och fixar hade jag dock velat ha ett lite mer bekvämt sätt att sitta.. som en poängfåtölj från Ikea.. Den är ju både prisvärd och skön!


 Den nedersta har avtagbar och maskintvättbar klädsel. Det är stora pluspoäng hemma hos mig.. :)

1 kommentar:

  1. Vi har haft den här fåtöljen på landet. Ja, den är skön så länge man bara ska sitta tillbakalutad och vila. Placerad vid ett (soff-)bord är den mindre bra. Välter nästan när man lutar sig fram.

    SvaraRadera