onsdag 2 februari 2011

Favoritfärger i inredningen

Min absoluta favoritfärg i inredningen just nu är faktiskt grå. Ganska otippat tycker jag att jag faller för den lite tråkiga färgen när vi går mot färgglad och spirande vår, men smaken är vad den är :)

Det hela sporrades av den gråa hallen, som sedan ledde till gråa konstverk i vardagsrummet (bilder kommer) och så småningom (om jag får min vilja fram) även mörkgråa väggar i vardagsrummet. Även badrummet får sig en omgång med grå mosaik (som jag tänkte visa bild på men kortläsaren vill inte...). 

Så det blir en grå vår hos inredningskaos i år, and I love it!

Kolla på fabriken för att se fler inspirerande inlägg om favoritfärger i inredning!

1 kommentar:

  1. Grått är en riktigt vacker färg! Jag är inne på att hänga upp ett grafitgrått tyg på en av väggarna i kontoret. Just nu har vi en färgglad fondvägg där...
    Ska nog åka o köpa tyg imorgon :)

    Ha en fortsatt bra Helg!

    SvaraRadera