onsdag 31 oktober 2007

Mitt hems fulaste delar

Jag tog några bilder på de fulaste sakerna i mitt hem.


Denna tavla har hängt på den väggen i ca 4 år. Anledningen till att den fortfarande hänger där är att jag inte vet vad jag ska ha där istället. Tavlan döljer trots allt en ännu fulare tapet.


Detta vitrinskåp hänger i mitt kök, och man kan ju tycka att det kan vara rätt fint. Dock är den oerhört klumpig och passar inte alls in i vårt lilla lilla kök. Anledningen till att det hänger kvar är att min sambo och jag inte kan enas om hur vi ska göra, jag vill ha det gjort och sambon anser att det är för mycket jobb...

Här har vi en hel drös av saker som bara är så fel!
  1. Fula tapeter som inte går ändå upp till taket!
  2. Listerna runt fönsterna är ju bara så himla fula!
  3. Fula gardinstänger som saknar gardiner eftersom inget passar de fula tapeterna!

1 kommentar:

  1. Hi! I simply want to offer you a big thumbs up for the great information you have got here on this post.
    I am coming back to your website for more soon.

    Feel free to surf to my blog: http://christinainburkina.blogspot.com/2009/01/reeses-pieces-peanut-butter-cups.html

    SvaraRadera