lördag 27 oktober 2007

Tappra försök


Det är svårt att vara jag i renoveringstider. Samtidigt som dammet sprider sig så blir jag mer och mer irriterad och tar ut frustrationen på min stackars sambo, och han gör förmodligen samma sak mot mig. Men det är väl sånt man blir starkare av antar jag...

Nästa vecka kommer vi kunna se lite resultat. Hit kommer det två murare som ska laga våra badrumsväggar och jag förmodar att man efter det kan börja måla fuktspärr och sånt. Det är frustrerande när jag själv inte kan hjälpa till i arbetet. Allt jag kan göra är att försöka hålla fint och laga mat medan inget händer i badrummet... Men när det gäller fuktspärr så kan jag nog få hjälpa till lite!

Medan allt dammar och stökar så gör jag tappra försök att hålla fint här hemma. Igår kunde jag till min stora lycka inhandla en dekorationshand som håller reda på mina smycken. Jag har sett handen i en inredningstidning, men där stod det att den inhandlats i nån skum affär som säkert låg i stockholm. Tänk vilken lycka när jag hittade den på Åhlens City här i Malmö! Det piggade upp mig en hel del faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar