lördag 11 juli 2009

Äntligen hemma

I torsdags återvände vi hem efter en härlig semestervecka i soliga Spanien. Vi åkte med min storebror och hans sambo och bodde i min mosters hus söder om Torrevieja. Vädret var strax över 30 grader varje dag och vi gjorde inte mycket annat än att sola, bada, sova och äta gott.

Mycket vin gick åt på semestern.. :)


Sambon voltar ner i poolen

Väl hemma vid 16 tiden i torsdags kände jag mig så pass utvilad att jag direkt började packa och organisera här hemma inför flytten som bär av om några veckor. Känns verkligen som denna semestern gjorde gott, vi behövde en paus ifrån all renoveringsstress och flyttplanering etc.

Sambon var även ledig på fredagen och skred till verket direkt och nu har det hänt lite extra i lägenheten, bilder kommer sen. Idag ska vi iväg ett stort gäng och spela paintball :)

Bilder: privat

4 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Vad härligt det ser ut och vad brun och fin du är :)

    Här hemma har det mest regnat men hoppas det vänder nu för nu har jag fyra veckors semester :)

    Har du med semester nu?

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som om du hade det välförtjänt bra i Spanien! :)
    Gött att få lite semester innan renoveringen sätter igång!
    Vi har hamnat ute i ruklet nu och slappar innan vi sätter igång med renoveringen igen. Man behöver vila lite också, även om det är kul att renovera!
    Jag ser fram emot fina bilder på er renovering! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut, brun e du ialla fall:) Ha det bra, kramar emmsan

    SvaraRadera
  4. Gud så härligt ni verkar ha haft det med sol och värme!!

    Kram Karin

    SvaraRadera