söndag 26 juli 2009

Flyttdagen är kommen

Då var dagen D kommen. Idag ska vi flytta ifrån lägenheten som jag skrivit om i nästan två år. Lite bitterljuvt är det, men faktiskt så är det mest skönt! Dock är det alltid väldigt rörigt i början, och vi flyttar in i en lägenhet som inte är färdigrenoverad, men det får vi lösa. Man klarar sig ju utan kök i ett tag... :)

Jag måste nog ta en liten bloggpaus i några dagar nu, eftersom internet inte är på plats i nya lägenheten ännu, det tar några dagar, och så brukar det alltid krångla i början och ta lägre tid än väntat att få igång det.. Så jag lämnar er med några bilder på den fina lägenhet som vi nu lämnar!




Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Härligt med en ny lägenhet! Jag gillar att flytta, trots att det innebär en massa jobb. Det blir nytt och spännande, oavsett om lägenheten är nybyggd eller inte. Nya inredningstankar och nya lägenhetsvanor. Kul!

    Hoppas att det går bra att flytta och att ni får tillräcklig ordning snabbt. Sen kan man ta resten pö om pö! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. iris , kan du maila mig på jennyskurup@hotmail.com, det gäller bloggrundan :) vill gärna ha din hjälp
    kram

    SvaraRadera