onsdag 1 juli 2009

Mys

Vi har börjat packa nu här hemma och ni kan tro att det ser hemskt ut här.. ingen ordning och ingen plats att ställa lådorna som fylls efterhand. För att orka stå ut med eländet så tänker jag framåt, på den nya lägenheten istället. Allt ska bli så bra när vi är klara med renoveringen! Vi kommer få leva utan kök i ett litet tag efter att vi flyttat in, men vi får hoppas på fint väder och grilla helt enkelt :)

bild från Beckersnyahem.se

Denna bilden från beckers tycker jag är jättefin och jag kommer nog kopiera denna idén till mitt nya vardagsrum. Blir dock inte så väldigt gult, då vi tonat ner färgskalan lite denna gången. Nu ska jag göra mig klar för jobbet!

2 kommentarer:

  1. Visst är det en underbar väggtext. Har med fastnat för den. :)

    Kram & ha en bra dag!

    /Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild. Ha det bra!

    SvaraRadera