onsdag 18 november 2009

Var kom tiden ifrån?

De flesta dagar passerar utan att man har hunnit med allt man ska, och jag brukar önska att jag hade mer tid så att jag kunde få allting gjort. Det händer inte så ofta att man hittar en massa tid där den inte egentligen finns och får massor gjort som man aldrig hade hunnit en vanlig dag.. förstår ni hur jag menar?

Hela denna veckan har hittills varit en sådan ovanlig vecka. Jag har hittat tid i den veckan som jag har haft mest att göra på jobbet, jag har jobbat sent och varit stressad. Ändå har vi hunnit sätta upp lister i hallen, foga dem, måla hela hallen, påbörjat att siliconfoga i köket, idag har jag även hunnit köra en maskin tvätt och suttit ner och slappnat av.. hur kan man hinna med allt det? jag är alldeles förbryllad, men ack så nöjd :)


Hallen blev som sagt målad idag. Vi får se om det kanske kan bli dags för hatthylla och sånt roligt till helgen, det hade gjort mig glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar