måndag 16 november 2009

Världens bästa Billy

Ikea var väldigt trevliga och skickade en kopia av boken om Billy till mig. Väldigt glad blev jag, dels för att jag får en fin bok men också för att ikea vet att bloggen finns till, väldigt roligt att bli uppmärksammad minsann :)





Boken om Billy är en hyllning till bokhyllan som fyller 30 år i år, som ni säkert redan vet om. Boken visar år för år vad som hänt i världen, inredningen och ikea. Jag gillar mest av allt att se gamla inredningsbilder, vad som var modernt just det året, det känns som en historiebok i inredning :). Boken finns självklart att köpa på ikea.
Tack till ikea för trevlig läsning, och grattis till Billy på födelsedagen :)

1 kommentar:

  1. Här har jag aldrig varit förut, vilken fin blogg du har! Måste titta in fler gånger :) /Emelie

    SvaraRadera