torsdag 3 juni 2010

Inspireras av Island

Idag startar kampanjen "Inspired by Iceland" för att alla som vill ska kunna dela med sig av sina bästa minnen, upplevelser, bilder och videoklipp från mitt underbara hemland Island. Mycket för att visa att det är ingen fara att åka dit, folket mår bra, alla går inte med mask för näsan, täckta i aska och väntar med bävan efter Katlas nästa utbrott. Livet går på precis som vanligt vidare, och livet där är fantastiskt! Så kika dit och låt er inspireras, eller så får ni i alla fall titta på denna filmen nedan, som gav mig ett stort leende på läpparna :)

Inspired by Iceland Video from Inspired By Iceland on Vimeo.

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig video. Jag blev alldeles glad i hela kroppen av att se den. Det var verkligen rätt sätt att göra reklam på.

    SvaraRadera
  2. Jag har varit mycket på Island (bl.a. bott ett år på Vestmannaeyjar), men nu var det många år sen jag var där. Längtar lite dit ibland...det kanske får bli en weekend i höst eller så ;)

    SvaraRadera