tisdag 8 juni 2010

sommarshopping

Igår hämtade jag en beställning jag gjort ifrån HM Home, med sängkläder och somriga kökshanddukar. Mina varor är jag ävldigt nöjd med och sängen ser nu riktigt mysig och vit ut! Jag tänkte fota lite mer översiktliga bilder så ni fick se hela, men jag kom på att vi i helgen glömde systemkameran på ett 25 års kalas och det är betydligt svårare att få en bra bild med den vanliga digitalkameran.. så ni får hålla ut tills vi har hämtat kameran helt enkelt!

Broderierna i sängkläderna var riktigt romantiska och fina!

Lite sommar inne i köket, då regnet härjar utanför!

Lite övrigt som sker nu är att vi har sålt vårt soffbord, och är nu tillfälligt utan. Vi har ställt upp ett par fotpallar som tillfälligt bord, men nu börjar den officiella jakten på nya vardagsrumsmöbler! Äntligen! Ny soffa ska provsittas i veckan och så får vi se vad vi kan komma fram till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar