tisdag 22 juni 2010

Som hemma

Nu finns boken "Som Hemma" att köpa på styleroom och hos inreda.com. Som Hemma är en inspirationsbok med vackra hem ifrån Styleroom i alla olika slags stilar. Härlig sommarläsning helt enkelt!




Bilder från inreda.com

Ni kanske märker att det bloggas lite mindre numera, och jag vet inte om det är det fina vädret (som bara dyker upp då och då...) eller om det är tids och inspirationsbrist, men så är det helt enkelt. Jag bloggar när jag känner att jag har något intressant att dela med mig av, annars kan det ju kvitta!

Har ni önskemål eller synpunkter om vad som ska finnas här på bloggen så lämna gärna en kommentar. Det underlättar alltid med lite feedback!

2 kommentarer:

  1. jag är lite sugen på den där :P får se om de kan bli ett litet inköp snart.. antingen till mig eller mor :)

    SvaraRadera
  2. ja det é en riktig hängmatte bok:)äger dock ingen så får ligga i växthuset o läsa den:)

    SvaraRadera