fredag 6 augusti 2010

Färgfest

Mina dagar fylls just nu av mycket avslappning, samtidigt som festplanering surrar i mitt huvud. Det är faktiskt ett ganska trevligt surr :) Jag trivs i rollen som festplanerare och njuter av att organisera alla detaljer som ska stämma. Samtidigt som jag längtar lite efter att veckan ska gå och festen ska gå av stapeln så njuter jag av vägen dit.

Jag vill inte avslöja allt för mycket av festplanerna i förväg, men något jag kan avslöja är att det inte direkt blir ett svartvitt tema.. utan snarare en färgfest :)

Här kan ni se ett urval av tyger som inhandlats den senaste tiden. Hur de används får ni se om lite mer än en vecka.

Jag vill passa på att tipsa om en helt underbar blogg som alla som gillar bröllop, fester, fotografier och vackra saker bör kolla in; nämligen Once Wed. Det sprudlar av festinspiration på den sidan, jag kan sitta i timmar och bara njuta av bilderna!



Tre inspirerande bilder från once wed

1 kommentar:

  1. Det låter hur roligt som helst! Tack för tipset, vi planerar att gifta framöver så den sidan kommer jag spara.

    SvaraRadera