tisdag 3 augusti 2010

I wish...

När jag nu snart ska fylla år så har jag funderat lite på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Det jag allra mest vill ha är en trevlig födelsedagsfest med nöjda gäster! Men det är klart att lite presenter heller aldrig är fel ;) Här är ett litet urval av det jag kommit fram till:



Silvershampo från fixatilldig.se

Mateusporslin i alla möjliga färger och former
Min favoritparfym Be Delicious från DKNY, helt underbar!

Diskmedels- och tvålpump på bricka ifrån Cult design.

Prenumration på inredningstidning, Allt i hemmet har länge varit en favorit!

Annars så är jag alltid glad för presentkort på till exempel HM, Gina tricot eller ellos, då det är dags att fylla på höstgarderoben. En ansiktsbehandling har jag aldrig provat så det vore också bra, och presentkort till någon sportbutik då jag verkligen behöver nya träningskläder till det vanliga "kom igång" ruset jag brukar få på hösten :) Annars så gillar jag blommor, så jag blir lycklig för det också!

Som ni ser så är det inte jättesvårt att komma på saker jag vill ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar