fredag 20 augusti 2010

Festligheterna!

I lördags blev det äntligen fest! Jag fyllde 25 år, fick massor med fina presenter (som jag kan visa vid ett senare tillfälle) och framför allt så fick jag en lyckad fest med många härliga människor! Ni som bor i södra Sverige kanske minns att det ösregnade som aldrig förr i lördags... och den värsta skuren kom ungefär samtidigt som mina gäster anlände och vi fick ställa oss under ett litet partytält, packade som sardiner, samtidigt som vi skålade och minglade. Det blev lite trångt, men det var ganska mysigt :)


Tygremsor i grönt och lila hängdes upp lite överallt i trädgården och de gav en jättefin effekt när de fladdrade i vinden. Färgerna passar även så himla bra till naturens gröna nyanser!

Alla gäster fick en goodiebag med små fina produkter. Hela innehållet visar jag i ett annat inlägg (och det ryktas även om en liten utlottning...).

Jag kan dock avslöja att alla gäster gick hem med en jättefin ljuslykta ifrån Mixin.se, i grönt (som ovan) eller brunt. De passade verkligen in i den naturkänsla jag ville få fram i dekorationerna.





Partytältet smyckades med ytterligare tygremsor, hängande ljuslyktor och en ljusslinga med LED lampor i olika färger. Denna fest var en lyckad, härlig och budgetvänlig fest vilket visar att det inte behöver kosta så mycket pengar att bjuda nära och kära på en bra festupplevelse! :)

7 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! :-)
    Det ser verkligen jättemysigt ut med dina dekorationer!
    Men blev det inte ganska dyrt att ge bort ljuslyktor och goodiebags till alla gästerna? :-S

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Jättefin dukning! Kul med den lilla goodiebagen.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Googlade på min nya kärlek, Colorado soffan! Läste att Ni tänkte köpa den... Gjorde ni det? Gillar Ni den?

    All kärlek till dig!

    //malin

    SvaraRadera
  4. Soffan är köpt och vi har haft den i ett par veckor. Den är riktigt fin, stor och skön! Ska visa upp den i ett senare inlägg, ska bara få bort lite tvätt och sånt så man kan fota ordentligt :)

    /iris

    SvaraRadera
  5. Så fint så kul med att fixa och trixa eget :)Jätte härliga fäger .

    SvaraRadera
  6. Verkligen jätte fint och stort grattis i efterskott!! Jag har nu lagt ut bilderna på bloggen!
    Stor kram
    Emmelie

    SvaraRadera
  7. Så bra du lyckats med dukning och allt. Jättefint!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera