fredag 3 december 2010

Tävla om en tavla!

Jag känner att det är dags att ha en tävling här på bloggen, och denna gång kan ni tävla om en valfri tavla i A4 format från iriskonst. Tävlingen pågår till söndagen den 12 december kl 19.00.




För att vara med och tävla vill jag att du svarar på frågan i kommentarsfältet nedan. För att få dubbel vinstchans kan du tipsa om tävlingen på din blogg eller Facebook (låna då bilden och länka till inredningskaos.blogspot.com och till iriskonst.blogspot.com)

Frågan lyder: 
Vilken tavla från iriskonst vill du vinna och var ska den hängas?

Surfa in på iriskonst.blogspot.com och hitta en tavla som passar dig!

Tävlingen är avgjord! Tack till alla som var med och tävlade! Stort grattis till Katarina som vann en tavla!

40 kommentarer:

  1. Hej! Jag skulle vilja vinna tavlan "I love shoes and chocolate" och jag skulle hänga den i mitt Dressingroom för där har jag många par skor (närmare 130) och då skulle texten på tavlan bekräfta min kärlek till skor! :) Jag kommer att länka din blogg och att jag tävlar hos dig på min blogg!
    Ha en bra fredag!
    Kram
    Lana

    SvaraRadera
  2. åååh jag skulle vilja vinna den vita el svarta LOVE eller den vita fjärilen. Det är svårt att välja :) LOVE skulle hamna i vårt sovrum, nästa helg flyttar vi till större o får äntligen ett sovrum efter att ha bott i en etta :) Fjärilen skulle nog få sin plats i hallen

    SvaraRadera
  3. Jag blev förälskad i välkommen tavlan! Så duktig du är Iris!! Tavlan hade fått sin plats precis framför ytterdörren så det är det första du ser när du kommer in genom dörren. Vårt hem är alltid öppen för alla och det hade varit ett så fint sätt att visa det även i detaljerna. Jag länkar via facebook!
    Kram,
    Aleczandra ;)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag skulle gärna vilja vinna "Sunday is bliss" om motivet är valfritt. Skulle passa perfekt i vardagsrummet som en härlig påminnelse om helgen...

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Hej Iris!
    Jag skulle vilja vinna tavlan "imse vimse spindel". Den skulle ha en given plats i vår dotter Ellas nyrenoverade bebis rum! Länkar om din tävling på min facebooksida. Trevlig helg! Kram Frida

    SvaraRadera
  6. "Imse vimse spindel" tavlan har en given platts i vårt hem! Det är vår dotters älsklingslåt (8mån) När hon är ledsen slutar hon ALLTID att gråta när hon hör denna. Och det roliga är att vår lilla höna har fått oss att inse att det är ju så livet är: vi är som små spindlar på en skör tråd, strävar efter att nå toppen. Men ibland faller regnet och vi faller. Då är det tryckt att veta att det finns en Gud som tar bort allt regn å rusk så vi kan börja klättra igen! Vilken förståndig dotter jag har, att jag inte tänkt på det innan...

    SvaraRadera
  7. Jag skulle absolut vilja ha tavlan "I love shoes and chocolate" , den skulle få vara antingen på tavellisten i hallen eller på byrån i sovrummet.
    Jag länkar från min blogg också :-)

    Madeleine

    SvaraRadera
  8. Hej !
    Jag skulle vilja vinna tavlan "Välkommen, kom in, sparka av dig skorna.......". Den skulle ha en given plats på tavellisten i vår nyrenoverade hall.
    Ha en skön helg!!
    Kram
    Viveca

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja vinna tavlan Snö med texten "Välkommen in i värmen". Den skulle givetvis får hänga i hallen som det första blickfånget när man kommer in. :)

    SvaraRadera
  10. "Let it snow" är en klar favorit för en snö- och vinterälskare som jag. Den skulle hänga på kontoret, eftersom det är där jag tillbringar mest tid. Där skulle vi kunna njuta av den både jag och mina två kollegor, som jag delar rum med. Vi har precis möblerat om och det saknas en härlig tavla på en av väggarna.
    Jag har ingen blogg, men länkar på facebook.
    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag skulle absolut vilja vinna all you need is love och den skulle hänga i vårat sovrum i vårat nya hus som vi får flytta in i, i april, den skulle vara perfekt där i svart.

    SvaraRadera
  12. marianne eriksson4 december 2010 kl. 14:24

    http://3.bp.blogspot.com/_jHKmbLmm5H0/TKzkZ095pgI/AAAAAAAAGYA/08V9aonoeIA/s1600/fj%C3%A4ril+vit+p%C3%A5+svart+liten.jpg Fjärilen tycker jag mycket om och den skulle hänga i mitt vardagsrum.

    SvaraRadera
  13. "Kryddor är Kärlek" med svart bakgrund gillar jag.

    Vårt hem är fyllt av kärlek och mannen älskar att laga mat. Nästa höst ska köket renoveras och då lär tavlan passa in alldeles perfekt!

    pylonia@home.se

    SvaraRadera
  14. jag skulle vilja ge denna tavla (http://4.bp.blogspot.com/_jHKmbLmm5H0/TKjXDcLcjrI/AAAAAAAAGTM/3ZnbuZVvGUU/s1600/shoes+and+chokolate+vitt+outline+p%C3%A5+svart+liten.jpg) till min syster i julklapp. Finns det något som definerar henne bättre så är det just denna text! :)

    SvaraRadera
  15. hej
    skulle vilja ha allihop men den röda fjärilen skulle få komma hem till mig o platsen skulle bli i vardagsrummet

    SvaraRadera
  16. Ann-kathrin Vesterlund5 december 2010 kl. 19:43

    hej Iris!
    Skulle vilja vinna tavlan " Välkommen in i värmen"
    Skulle bli underbar i vår fjällstuga där både vedspis och kamin värmer alla som kommer på besök. Naturligtvis kommer den att hänga i hallen så att det blir det första man lägger märke till.
    Har länkat på facebook

    SvaraRadera
  17. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ville jeg valgt en svart All you need is love-tavla. Passer perfekt i vårt nyoppussede soverom.
    Lager link til siden din på bloggen min.
    Klem

    SvaraRadera
  18. Det var svårt och egentligen vill jag ha två...men jag har bestämt mig för Kryddor och Kärlek (svart elelr vit kvittar).
    Den ska få bo i mitt lilla kök i min nya lägenhet när jag flyttar i januari. Där kommer den sprida härlig myskänsla året runt.

    Min mail är hanna_svederborn@hotmail.com.

    Jag länkar på facebook!

    SvaraRadera
  19. Åhh, kul med tävling! Jag skulle absolut vilja vinna tavlan "kryddor och kärlek" med svart bakgrund, den skulle isf hängas upp i vårt kök! Efter renoveringen (som bara är på planeringsstadiet än) skulle den passa som handen i handsken, men även nu innan! :D
    Kramar

    SvaraRadera
  20. Hej vännen! Jag skulle vilja vinna tavlan "all you need is love" och den skulle jag hänga i vårt sovrum.

    Kram Eleonor

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Jag vill gärna vara mmed och tävla!
    Om jag vinner önskar jag mig "Välkommen"
    Den kommer jag att hänga i hallen isf :)
    / Vanja.

    SvaraRadera
  22. hejsan
    jag skulle vilja vinna välkommen tavlan den var ju så cool.
    kram lolla

    SvaraRadera
  23. hej gamla klasskompis!
    fin blogg du har och suuuuperfin konst!

    jag önskar mig "all you need is love"-tavlan! Fast alla är fina så egentligen spelar det ingen roll!

    länkar till dig från min blogg!

    kram ida

    SvaraRadera
  24. Hejsan, jag vill vara med i tävlingen.. Jag vill vinna den som står Välkommen på och så skulle jag hänga upp den i hallen så alla kan se när dom kommer innan för dörren.. =)

    SvaraRadera
  25. Välkommen vill ja ha i hallen.. =)

    SvaraRadera
  26. Kryddor och kärlek skulle passa så bra i mitt nya kök!

    SvaraRadera
  27. Klart jag vill vara med och tävla.
    Jag skulle vilja vinna tavlan: Välkommen sparka av dig skorna. Den är så fin och skulle passa perfekt i våran hall. Den är så träffande också hos oss då vi ofta har gäster som bara kommer utan förvarning:-)

    Länkat har jag gjort i min blogg: http://mamatilltva.blogg.se/2010/december/tavla-om-fin-tavla.html

    SvaraRadera
  28. jag håller tummarna för "Shoes and chocolate " i vit text mot svart bakgrund, den skulle jag hänga i min nya walk-in-closet!

    SvaraRadera
  29. Hej
    Jag vill vara med i tävlingen. Jag önskar mig tavlan Välkommen känn dig som hemma, den skulle passa perfekt i min nyrenoverade hall.
    /Malin, malinlofving(at)gmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej Iris! Jag skulle såå gärna vilja vinna "imse vimse spindel" tavlan och ge den till min dotter i julklapp. Hon älskar sången och jag tycker tavlan är riktigt snygg så den hade varit ett bra inredningstillskott för oss båda två :) Kramar //Nina

    SvaraRadera
  31. Hej Irre =D jag vill ha en imse vimse spindel tavla att hänga i Alvins o Leonas rum =D (fast det kanske vi kan fixa ändå...) puss på dig!

    SvaraRadera
  32. Jag skulle vilja vinna röd Fjäril. Min småtrista hall behöver ett färgstarkt blickfång.
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej! Vi önskar oss en plommonfärgat fjäril. Den skulle få en plats i vårat hem där vi alla ser den varje dag till minne om vår lilla babyflicka som dog i från oss. Fjärilen symboliserar henne för oss där hon snabbt kom in i vårat liv och rörde vid våran hjärtan och sen åkte vidare. Plommonfärgen är varm och full av kärlek, precis dem känslorna som vår familj blev påminnad om är så viktiga i livet.

    GOD JUL

    SvaraRadera
  34. Hej! Vi önskar oss en plommonfärgat fjäril. Den skulle få en plats i vårat hem där vi alla ser den varje dag till minne om vår lilla babyflicka som dog i från oss. Fjärilen symboliserar henne för oss där hon snabbt kom in i vårat liv och rörde vid våran hjärtan och sen åkte vidare. Plommonfärgen är varm och full av kärlek, precis dem känslorna som vår familj blev påminnad om är så viktiga i livet.

    GOD JUL
    kramar Mona Lisa

    SvaraRadera
  35. Hej!

    Jag hoppas på att få vinna "I Love Shoes And Chocholate", till min dotter. Hon skulle säkert börja skratta när hon öppnar ett paket med en sådan tavla, för det är bara "så hon". Hon skulle nog helst vilja ha den med svart bakgrund om hon hade fått välja!
    Hoppas på jättetur!!!!

    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  36. Jag älskar tavlan "Imse vimse spindel" i Regnbågsfärger och den skulle jag hänga upp i min lilla dotters rum - hon skulle bli såååå lycklig!!

    Mch Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  37. Tavlan Imse vimse spindel önskar jag vinna, den skulle hamna i dotterns rum - Regnbågsfärgad!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  38. Mitt barnbarn skulle få tavlan Imse vimse spindel om jag vann den och hon skulle få hänga den i sitt sovrum - den regnbågsfärgade hade jag valt!

    mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  39. Min dotterdotter skulle bli jätteglad för tavlan i regnbågsfärger med texten till Imse vimse. Hon skulle säkert hänga den i sitt rum!

    Mvh Birgit

    svartochlila@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Vad kul att jag hittade din blogg! jättefina tavlor du gör.

    Jag skulle vilja vinna "I love shoes and chocholate" jag jobbar i sko affär och är inköpare där, naturligtvis har jag sjukt mycket skor! Blir ju några par varje säsong =) Choklad är min sambos favotitgodis.
    Tavlan skulle hänga i hallen, citat skulle förklara varför det är en hel hög med skor alldeles innanför dörren =)

    SvaraRadera