torsdag 30 december 2010

underbara inspiration

 God fortsättning kära vänner! Nu har jag pausat färdigt :) Det är bra för inspirationen och för kvalitén på bloggen att jag själv tar några dagars paus då och då för att bli riktigt sugen att skriva igen. Nu återkom inspirationen när jag läste nya numret av sköna hem. I ett reportage med namnet "en air av Paris" visar de upp en sekelskiftesvåning som får mig att vilja kasta ut alla mina möbler och sätta fejkad stuckatur i taket på min 50-tals lägenhet för att bo som en modern prinsessa!

Här har ni några bilder ifrån reportaget. Detta numret av Sköna hem var för övrigt mycket bra och läsvärd, så jag kan rekommendera ett inköp :)






Här hemma har det målats förresten! Det blev väldigt fint och ganska vågat, speciellt med tanke på att jag målat medan sambon är bortrest, så han har ingen aning om hur det ser ut :) Eftersom han inte kommer hem förrän imorgon får också vänta med att se förvandlingen tills efter nyår, annars kanske han tjuvkikar här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar