söndag 2 januari 2011

Nya tag

Då var julen förbi, och det nya året har startat. Såhär dagarna efter nyår blir jag alltid så sugen på förnyelse, det är nu det är hög tid att börja om på ny kula och skriva ny historia. Det första jag vill göra i historien om 2011 är att kasta ut allt julpynt (eller packa ner det fint i en låda..) och få vårkänsla! Så nu ber jag snällt till den det kan beröra att snälla rara ta bort snön, slasket och halkan, och lägg gärna till några plusgrader i luften och håll molnen borta när du ändå är igång. Det hade uppskattats, verkligen!

Då all snöröjning och vårbildande kan ta lite tid så är jag sugen på att kika på våriga inredningsbilder under tiden. Denna ifrån HM home, jag gillar verkligen kuddarna, men det bästa med bilden utsikten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar