måndag 17 januari 2011

Cliniderm buzz

 För ett par veckor sedan fick jag hem ett paket ifrån Buzzador som innehöll krämer från Cliniderm som jag fått möjlighet att prova på. Jag har försökt vara duktig och använt dem ganska flitigt för att se hur de känns och jag måste säga att jag är helnöjd! Visserligen är det en "anti age" serie, och det känns väl lite sådär att behöva det vid 25 års ålder :) men just nu när vädret är som det är.. kallt och trist så blir min hud ganska torr och dessa produkter (rengöringskräm, age delay serum och dagkräm) återfuktar min hud på ett väldigt bra sätt. Serien är utvecklad just för vårt nordiska klimat.
Flaskorna är dessutom väldigt fina, och hygieniska i sin utformning då ingen kommer i kontakt med krämen i flaskan. 
 
Som ni kan ha sett på fler bloggar som Buzzar om Cliniderm så kommer det snart en tävling här på bloggen där 4 av dessa fina små askarna med Clinidermprodukter lottas ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar