onsdag 18 maj 2011

Favoritpryl(ar)

Gårdagens tisdagstema handlar om favoritprylar, och efter att ha tänkt mycket fram och tillbaka så har jag kommit fram till att mina favoriter just nu är nog de tekniska prylarna. 

Min kära iPhone är jag lite småberoende av. Vet inte hur jag lyckats hitta i Malmö innan utan att alltid ha en gps i fickan. Ni som känner mig vet att jag i vanliga fall inte hittar någonting någonstans.. 

Min andra favorit är min skrivare, men den är stor, klumpig och svårplacerad så den får inte vara med på bild :) Istället visar jag de alster som jag kunnat skapa med hjälp av den.

Denna tavlan hänger hemma hos Anna, som mailade mig och gav förslaget och inspirationen till tavlan. Jättekul att kunna göra tavlor efter önskemål, de blir så personliga då!
Denna tavlan välkomnar alla gäster som hälsar på hemma hos Frida!

Här är en av mina första tavlor, och en av mina egna favoriter! Enkelt och vackert budskap som faller mig i smaken!

Imse vimse finns i lite färggladare versioner också, men jag är väldigt förtjust i den grafiskt svartvita :)

Mina senaste tavlor, som står på tavelhyllan i matrummet. Alla tavlor kan ni hitta hos Iriskonst!  
Fler favoritprylar kan ni hitta hos Fabriken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar