måndag 15 augusti 2011

Projektande

Bild: Apartment therapy
Jag måste erkänna att jag har en egenskap som jag är riktigt bra på, säkert bäst i hela världen.. Jag är superbäst på att starta projekt, tappa intresset och påbörja nya projekt innan de gamla är avslutade. Visst är det en praktisk egenskap att ha? Man kan ju inte kalla mig sysslolös precis, för det skulle ju vara tråkigt.. 

Eller så är det lite jobbigt, så jag tänkte testa att skärpa mig och faktiskt avsluta alla projekt innan något nytt får komma igång. Det som ska fixas först är då....
  • Två stolar ska kläs om helt.
  • En gammal lampskärmsstomme ska kläs med något och hängas någonstans...
  • Ett bord ska byggas av lastpallar
  • Foton ska väljas ut och ramas in i sovrummet. 
  • Skrivaren måste lagas!
Wish me luck!


1 kommentar:

  1. Du är ialla fall inte ensam om den egenskapen, känner många sådana människor. Själv tycker jag det är superkul att starta nya projekt men inte lika kul att avsluta dem, dock gör jag det ändå pga att jag är så envis :)

    SvaraRadera