söndag 14 augusti 2011

Tillbaka till vardagen

Idag är det ingen vanlig dag, det är min sista lediga dag innan vardagens verklighet börjar igen, och även min tjugosjätte födelsedag. Vi har inte direkt firat idag, mer än att jag fick frukost på sängen och så frossade vi loss på räkor och drack lite champagne nu ikväll, bara jag och sambon. Söndagsmys helt enkelt ;)

Förresten, ska ni åka iväg på en minisemester någon gång så rekommenderar jag Rom, verkligen. Vi stannade i fem dagar, och jag har aldrig ätit så mycket och så god mat, och druckit så mycket, så gott och så prisvärt rödvin :) 




Bilder: privata


Men nu börjar som sagt vardagen igen, och den är ganska välkommen faktiskt. Nu väntar ordning, rutiner, nyttig mat (tar en liten pastapaus nu...), träning och bloggande :)

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott! Hoppas ni har haft det bra!
    Rom verkar helt fantastiskt. Jag måste dit någon gång...

    SvaraRadera