måndag 10 december 2007

fortsättning på önskelistan

Ofta när folk frågar vad jag vill ha i julklapp så står det aldeles still i huvudet, för jag tänker att det inte finns något jag behöver. Men nu med bloggens hjälp kommer jag på hur mycket som helst. Det är så himla bra att blogga!

4. Prenumration på inredningstidning
Kostnaden varierar utefter prenumrationens längd och vilken tidning man är ute efter, men detta är nog det mest ekonomiska jag kan få i julklapp då jag fördärvar min ekonomi lite när jag varje månad köper lösnummer av så gott som alla inredningstidningar jag ser... Tidningar som är värda att köpa är bland andra Plaza interiör, Elle interiör, Allt i hemmet och sköna hem
Kom gärna med förslag på fler tidningar!

5. Vas från ikea, 379 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar