måndag 31 december 2007

Nyårslöften


Egentligen anser jag att det är onödigt då jag inte brukar hålla dem.. Men det känns ändå som jag måste sätta upp några mål för mig själv ändå till det nya året!

1. Rensa undan stök hemma - Jag tillhör dem som inte tycker om att ha saker överallt men ändå så lyckas jag inte bli av med allt stök! Detta året ska jag slänga, sälja och skänka bort ca hälften av det jag äger.

2. Faktiskt komma i sommarform - Jag säger detta varje år, men om jag börjar i januari så kanske jag hinner med... Jag har ju faktiskt ett årskort på Friskis.

3. Ta körkort!- ganska viktigt att göra det nu.. Min stackars sambo har stått ut med att köra mig överallt i 4 år, så nu får det vara hans tur att vara passagerare i ett tag.


Har ni några nyårslöften eller mål som ska införlivas 2008?

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar