onsdag 20 maj 2009

Habegär på morgonkvisten

Det är väldigt vad man ska "fönstershoppa" online när man har köpstopp... Jag hittade dessa godbitar bland H&Ms nyheter. Jag vet inte vad jag ska med alla klänningar (har ganska många redan..), folk får helt enkelt bjuda mig på en massa fester i sommar så att jag har anledning att använda dem :) Jag får nog börja med dem som hänger oanvända i garderoben innan jag tar och köper nya, men suck vad fina dessa var!

silverklänning 598 kr

svart klänning 398 kr

rosa skor 398 kr
(10,5 sm klack, vilket gör mig 193,5 cm lång..)

turkos fransklänning 298 kr (finns även grå)

Jumpsuit 398 kr

ballerinakjol 398 kr




Nu ska jag göra mig redo för jobbet. Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Jättefina grejer!

    Tack för din hälsning inne hos mig, det värmer!

    Hur går det på jobbet?
    När ska du ha semester?

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack så jättemycket för ditt grattis hos mig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Skorna är grymt snygga ...och det är grymt snyggt med långa kvinns! :-))

    SvaraRadera
  4. Hej hej. Första gången inne på denna bloggen. Vi verkar ha samma smak på kläder... gillade allt du la upp där. Synd bara att jag är för stor för att ha dem...

    Ha en bra dag.

    Kram Maria

    SvaraRadera