tisdag 12 maj 2009

Lite hjälp..


Ikväll är det ju lite eurovision tävling, där både Sverige och Island ska kvala in till finalen. Mycket roligt att titta på tycker jag. Men jag vill bara be folk om en liten liten tjänst. Om det är så att ni gillar Islands bidrag, så får ni gärna rösta också. Det är nämligen svårt ibland att vara en ö, helt utan nära grannar, eftersom Sverige, Norge, Danmark och finland gärna röstar på varandra och glömmer Island (som ju också är en del av norden).



Så kom igen! Rösta på det lilla landet i norr, så blir jag glad :)

Update: Jaaa! Vad glad jag blev :) Tack för rösterna!

2 kommentarer:

  1. Kommer rösta på Island, både jag och sambon gillade det massor:) Kramar emmsan

    SvaraRadera
  2. Vi tyckte härhemma också att Islands bidrag var toppenbra:)
    BRA blogg du har förresten. Tittar gärna hit igen.

    SvaraRadera