tisdag 12 maj 2009

köpstopp suger

Nu när vi inväntar offerter på att riva en vägg (en dyr vägg dessutom..) så har jag faktiskt inte samvete nog att köpa något mer än precis det jag behöver. Dock finns det massor jag vill ha!

Tygväska med polkadots från adidas, finns på ellos för 299 kr

Söt och enkel top, 179 kr på ellos.


Otroligt slitna jeans, finns på bik bok för 699 kr
Satinskor med rosor som är hur söta som helst! 329 kr på Haléns.

Nu vet jag att detta är en inredningsblogg, men jag gillar kläder också, väldigt mycket :)

4 kommentarer:

  1. Måste fråga, då vi också ska riva en vägg i vårt blivande hus, ungefär vad ligger kostnaden på? Blir lite skrämd här när du skriver "en dyr vägg". Trodde inte det var sååå dyrt ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Superkul att du bloggar om oss tycker vi.! Har du sett att du
    hamnar på vår förstasida när du bloggar?

    Ha det bäst!

    Paula

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker, ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Varför köpa trasiga jeans? Varför inte köpa ett par hela som du gör sönder själv... blir nog billigare.

    SvaraRadera