måndag 14 september 2009

Belysning och bänkskiva

Jag har precis lagt in en beställning på lite lampor på ellos. Det blev en golvlampa och två bordslampor till sängborden.

1799 kr (fast jag fick den med 40 % rabatt med ellos evighetsrea).

249 kr

Denna veckan kan nog bli ganska spännande ut renoveringssynpunkt. I slutet av veckan räknas vår bänkskiva vara på plats, och då kan vi koppla i allt annat också, diskmaskin, tvättmaskin, spishäll och vask så att vi får ett fungerande kök! Tänk att vi levt på hämtmat i över en månad så vi ser verkligen fram emot detta.. Samtidigt så ska jag försöka vara duktig med övrigt som måste göras här hemma, här är lite väggar som ska slipas och målas och lister som ska på plats och nu vill jag bara ha allt överstökat!!

Jag håller er uppdaterade under veckan. Ha en härlig måndag!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att få ett fungerande kök! Vi installerade vår nya spis i rucklet i helgen och satte tillbaka kylen och installerade den nya frysen i köket. De stod i vardagsrummet förut och även om det är fiff kvar för att bygga in K/F, så var det underbart att ha saker där de ska vara! :D
    Hoppas att det går bra med installationerna!

    SvaraRadera
  2. Ellos har hottat upp sig rejält, har verkligen riktigt fina grejer.

    Skönt med ett funktionabelt kök igen!

    kram

    SvaraRadera
  3. Håller med. ellos blir mer och mer en allit i allo .. när kan man köpa bänkskivor på ellos? :)

    SvaraRadera