tisdag 22 september 2009

Skumpa

När vi fick bänkskivan förra veckan så fick vi även en flaska champagne, två glas ifrån Riedel och en ost som vi kunde fira med när köket blev klart! Väldigt trevligt när man får det lilla extra tycker jag. Jag hade ändå tänkt köpa en flaska skumpa tills hela lägenheten blir klar, men nu behöver jag ju inte det :)

Se så fint det speglas i stenen :)

Såhär såg det ut förra veckan och det ser egentligen nästan likadant ut nu.. förutom att där är en kran på plats. ska fota och visa så småningom. Har en hel del att göra på jobbet denna veckan så jag får se vad jag hinner och orkar i bloggväg. Bänkskivan kommer ifrån Landernäs Marmor i Lund.

2 kommentarer:

  1. ert kök ser ut att bli skiiit snyggt =)

    SvaraRadera
  2. Åh vad snyggt det blev! Synd bara att det är så dyrt med bänkskiva i sten. Fick nöja mig med att ha granitklinkers på golvet...men..nästa gång ska jag se till att skaffa en bänkskiva i sten :-) Kram!

    SvaraRadera