lördag 2 januari 2010

2010

Gott nytt år! Jag pausade bloggen mer än jag hade tänkt mig i mellandagarna, men vi fick väldigt mycket gjort här hemma! Dagen innan nyår så fick vi upp tapeten i matrummet och det blev hur fint som helst!

Sambon kämpar med att få rätt på hörnan. Förutom den så var tapeten faktiskt inte så svår att få på plats. Det var betydligt lättare än vad jag trodde...

Detta är den tydligaste bilden på tapeten hittills, det är vitt på vitt så det är lite svårt att fota. Medaljongmönstret glänser fint i ljuset av vår nya maskroslampa som jag visar lite senare :)

Det var ganska rörigt medan vi höll på. Här ser ni de fina stolarna vi köpte på harald nyborg, och sittdynan bertil från ikea. Pinnstolen bakom är ett visningsex från ikea som jag hittade i fyndhörnan till halva priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar