söndag 3 januari 2010

nyårsdukningen

Det blev tyvärr inte så många bilder på nyårsdukningen som jag blev så nöjd med. Det var så mycket att göra att jag glömde fota.. Men det blev ett par bilder i alla fall.


Jag har i ett tag sparat på alla fina korkar jag fått tag på, både vin och champagne, just för att duka och dekorera med dem. Jag köpte två cremefärgade löpare på indiska och la dem på längen (bordet är långt så det behövdes två..) sen lade jag ut små prismor och korkar lite varstans på löparen. Jag köpte även lila undertalrikar på åhlens för 20 kr st (reapris) och så hade vi jättemånga tygservetter som sätter lite guldkant på tillvaron. Det hela blev faktiskt väldigt fint och lyckat! :)

1 kommentar:

  1. God fortsättning på nya året! Hoppas att de första dagarna har varit riktigt bra :)

    SvaraRadera