torsdag 7 januari 2010

yes please!

Jag verkligen älskar när alla vår och sommarkataloger nu dimper ner i brevlådan. Allt är så nytt och fint och som vanligt så blir jag väldigt sugen på att köpa högklackade skor och klänningar vilket är det jag gillar mest (att äga, inte alltid att ha på mig...)! Haléns är riktigt bra på snygga och billiga skor, och dessa här vill jag gärna ha hemma!
Enligt hemsidan är klacken bara 9 cm hög (4 cm platå) och jag undrar om det stämmer för visst ser den högre ut? Jag hoppas dock för min egen skull att det gör det. Jag drar min gräns vid 10 cm nämligen :)

Dessa svarta och rosa platåpumps för 399 kr tycker jag är helt underbara, jag kan titta på dem hur länge som helst! Dock är klacken 12,5 cm hög.. och hur hög blir jag då? jo, 195,5 cm.. det är ju lite väl tycker jag.. det är otroligt synd dock för annars hade jag klickat hem dessa skorna i ett nafs!

6 kommentarer:

  1. Vilka söta skor!
    Visst är det härligt när alla vårkataloger dimper ner i brevlådan! :) Fast jag har inte hittat så mycket faktiskt i de som har kommit..

    SvaraRadera
  2. De såg högre ut men visst var de snygga, otroligt snygga till och med. Håller med om att det är kul när katalogerna kommer, det ger hopp om att sommaren faktiskt är på väg :)

    SvaraRadera
  3. Wow, vilka snygga urval du gjort! Gillar den första svarta bäst, sjukt snygg!

    Ha en fin helg!
    Sofie

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygga skor...de svarta såg väldigt fina ut!
    Fin och inspirerande blogg du har!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  5. oh herregud jag skulle behöva gå en kurs för att gå i sådana skor. Snygga skor!:)

    SvaraRadera
  6. Har köpt de "rosa" som egentligen är ljusbeiga, otroligt bekväma och prisvärda. Känns inte att klacken är tio cm.

    SvaraRadera