söndag 17 januari 2010

klick

Det är lätt hänt att man klickar hem lite fina saker när man tittar på HMs home sortiment. Jag hade gärna klickat hem ännu mer om det inte varit så att vi letar efter en resa till Thailand, och det är vettigast att spara pengarna till det istället för spontanköp för tillfället :)
De fina servetterna ska jag pyssla med, de blir nog fina som decoupage på mina bokstäver.

Av någon anledning ville jag väldigt gärna ha dushdraperi-ringar i metall istället för i plast som vi har nu. Det känns som en minimal detalj som ger lite extra lyxkänsla i badrummet... eller? :)

2 kommentarer:

  1. Jo då är det väl bäst att spara pengarna tills efter resan, men visst är det svårt. Finns ju så mycket fint att köpa nu :)

    SvaraRadera
  2. De där duschdraperiringarna köpte jag i höstas och de gör verkligen stor skillnad. Ännu mer än jag trodde :) Mycket finare än tjocka vita i plast. Ha en fin dah!

    SvaraRadera