onsdag 7 september 2011

Konstiga ryck man kan få

Denna veckan har jag drabbats av lite städ- och organiseringsmani (praktiskt nog...). Speciellt på morgonen innan jobbet har jag satt igång att städa, tvätta och organisera. Väl på jobbet kan jag längta hem för att kunna göra mer, och göra fint inför hösten. 

bild: Martha Stewart
Det som står på agendan ikväll är gästtoaletten (eller "min toalett" som den kallas här hemma då sambon tog beslag på badrummet..). Den är ganska liten vilket är praktiskt då jag kan tömma rummet helt, även allt innehåll i badrumsskåpet, för att sen ta tillbaka det som faktiskt används, och slänga resten.

Bilden ovan från Martha Stewart inspirerade lite.. jag kanske ska ta in hultapinnen på gästtoaletten.. tål att tänkas på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar