lördag 3 september 2011

Sparris

När jag för några månader sedan lagade kvällsmat kunde jag inte låta bli att bli lite tagen av hur fin min sparris var, så fin i färgen och gav härliga vårkänslor, och mitt i matlagningen börjar jag knyta sparrisen med fint natursnöre och fota dem med en matstol som bakgrund.. ännu en gång tyckte sambon att jag var liiite udda.. och maten blev lite försenad (men självklart jättegod!)

Bilden blev jag väldigt nöjd med och den har nu en plats på tavellisten i matrummet, tillsammans med en annan av tavlorna som jag säljer i shoppen. Just nu kan jag dock inte ta emot några beställningar då skrivaren blev lite tokig så vi fick skicka den till huvudstaden. Saknaden är stor måste jag säga...

3 kommentarer:

  1. Vilka tjusiga tavlor! Hoppas det går att fixa skrivaren på ett smidigt sätt.

    Svar:
    Ja det är ett underbart ljusinsläpp och det lär vara ljust länge då vi gifter oss i mitten av juli. Lokalen var ledig så nu är den bokad! :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt cool bild på sparrisen ju! =D

    SvaraRadera
  3. Men oj, så duktig du är! Den blev riktigt snygg! Smart med stolen!
    Vad kul att du gör ett bord. Hoppas man får se sedan :-)
    kram

    SvaraRadera