söndag 27 juli 2008

Aktiviteten lyser med sin frånvaro

Det är inte så aktivt här just nu som ni märker.. men vet ni hur varmt det är ute! Det är helt kalasbra väder och vi har njutit av det så mycket vi bara kunnat. Alltså har jag inte haft så mycket tid över till inredning.. samtidigt så är det lite svårt att blogga då jag nu sitter vid sambons dator, blir mycket bättre när min egen kommer på plats.

Min egen lilla vita laptop är nu här hos mig, men den har ännu inte hittat internet så den är ganska tråkig än sålänge. Tråkigt också att behöva sitta inne och mecka med det när det är sommar!

En annan mysig nyhet är att jag och sambon bokat semester! En vecka i spanien i senare halvan av augusti. Jag råkar ha en moster som har ett fint hus där och hon var så snäll att hon bjöd oss på en gratis vecka där.. det är ju helt kalasbra!

Nu ska jag inte tråka er mer med massa text. Ut i solen med er!

1 kommentar: