måndag 28 juli 2008

Äntligen internet!

Nu sitter jag vid min alldeles egna vita laptop och bloggar för allra första gången. Det mesta från den gamla datorn finns fortfarande på en extern hårddisk, men internet är äntligen på plats och jag har precis fixat färdigt mina blogglänkar på Bloggkoll. Jag vet inte hur många bloggar jag följer, men jag har i alla fall 131 inlägg att läsa.. Det är båderoligt och lite överväldigande :) Jag har ju inte varit så bra på att kolla runt på era bloggar på sista tiden.. men nu e det ändringar på det! Ska testa att använda bloggkoll mer än vad jag gjort tidigare och se om det underlättar lite. Nu ska jag till er alla och säga hej!



9 kommentarer:

  1. Go kväll go kväll!! Så förvånad men glad jag blev när jag såg Kokeshi-dockorna från Lagerhaus för ynka 59 spänn. Hmm, vem vet det kanske blir ett inköp.

    Får man fråga var du fixat din besöksräknare ifrån?

    SvaraRadera
  2. Idag var det första gången jag besökte din blogg. Jag kan lova att det var absolut inte den sista. På återseende.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. NÄMEN!!
    Oj så många inlägg du har att läsa......=O
    Lycka till ;)

    SvaraRadera
  4. Va kul med ny dator! Men det är alltid en del att fixa för man har ju allt på den gamla. Bloggkoll är jättebra tycker jag, enkelt och smidigt! Då slipper man gå in på alla bloggar och kolla ifall de har skrivit. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till med adotrn är så kul när man har lite nya saker att pyssla med
    Ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  6. Hallåj! Har aldrig förstått det där med bloggkoll riktigt men man kanske skulle testa, kanske underlättar lite!?=) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  7. Svar: Åhh tack:) Ja vi jobabr på vi, men det är kul när det händer lite...hihi! Kram

    SvaraRadera
  8. Tittar in och önskar dig en trevlig dag! Kram

    SvaraRadera